Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Facebook κλείσε!

βλογ,
άκουγα σήμερα ειδήσεις και πετάγεται το εξής γεγονός : "η γνωστή ομάδα χάκερ, "Anonymous", ανακοίνωσε την πρόθεσή της να καταστρέψει τη δημοφιλή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης Facebook στις 5 Νοεμβρίου του 2011".
Ε λοιπόν αυτό πρέπει να είναι το δεύτερο μεγαλύτερο γεγονός της χρονιάς (πρώτο εννοείται πως είναι ο γάμος του πριγκηπικού ζεύγους). Η ομάδα μεταξύ άλλων αναφέρει στο βίντεο που ανέβασε στο youtube, το οποίο περιέχει μια αιτιολόγηση του σχεδίου τους με αλλοιωμένη φωνή, ότι θέλουν να κλείσουν το facebook όχι για τους ίδιους αλλά για τους χρήστες του. Επικαλούνται τα γνωστά σε όλους, χρήστες και μη, περί διαχείρισης των πληροφοριών. Ότι δηλαδή οι πληροφορίες και οι φωτογραφίες του χρήστη μένουν στο facebook ακόμα και μετά τη διαγραφή του λογαριασμού και ότι μόνο προστατευμένες δεν είναι.
Ένα άλλο σημείο του βίντεο που μου έκανε εννοείται θετική εντύπωση πήγαινε κάπως "Στο τέλος όλοι θα ευγνωμονούν τους Anonymous που σώθηκαν από το διαβολικό αυτό κοινωνικό δίκτυο". Και ναι η αλήθεια είναι ότι στο τέλος όντως εγώ προσωπικά θα τους ευγνωμονώ. Γιατί πάει καιρός τώρα που πιάνω τον εαυτό μου καμιά φορά να θέλω να σβήσω επιτέλους αυτό τον καταραμένο λογαριασμό στο διαβολικό δίκτυο. Και να λοιπόν η ευκαιρία μου να μιλήσω για αυτή τη συνήθεια.
Μπορώ να πω πως το θέμα με έχει διχάσει και συνεχίζει να με διχάζει αφού να καταλήξω κάπου δε μπορώ. Έχω λοιπόν τις δύο παρακάτω απόψεις να μάχονται :
α)Δε θα κλείσεις το λογαριασμό. Αποτελεί μια ευχάριστη κοινωνική συνήθεια που δε σου κάνει και κακό. Παράλληλα μπορείς να μιλάς με φίλους και συγγενείς, κάποιοι από τους οποίους δε βρίσκονται καν στη χώρο. Μπορείς να κουτσομπολεύεις με τις ώρες άτομα που σνομπάρεις... χαρχαρ(σ.δ.). Βλέπεις φωτογραφίες, βίντεο και κάνεις trolling σε γελοίες καταστάσεις. 


β)Θα κλείσεις το λογαριασμό. Φωτογραφίες και πληροφορίες σου βρίσκονται στην οθόνη του καθενός. Είναι μια μηχανή παρακολούθησης που αποκτά(αποσπά;) ευγενέστατα την πρόσβαση στην προσωπική σου ζωή. Σαν οργουελική τηλεοθόνη λαμβάνει τις πληροφορίες που βλακωδώς σαν άβουλο άτομο του προσφέρεις. Φτιάχνει ένα φάκελο με το όνομά σου έτοιμο για στοχευμένη διαφήμιση, ραντεβού στα τυφλά και παρακολούθηση. Ένα φακέλωμα λοιπόν.


Και έτσι, ενώ λέω "ήρθε η ώρα να το κλείσω γιατί διαφθείρει το πνεύμα μου και με φακελώνει" εκεί λέω "σκέψου πόσα πράγματα εξαρτώνται από το ότι έχεις λογαριασμό στο facebook"(γαμώτο, δες τι λέω!ντρέπομαι). Έτσι λοιπόν δεν έχω καταφέρει ποτέ να το αποφασίσω. Επειδή για κάποιον ανεξήγητο λόγο το δεύτερο επιχείρημα έπιανε τόπο. 


Καταλήγω λοιπόν ότι το να κλείσουν το Facebook ,και μάλιστα για το λόγο που θέλω κι εγώ να κλείσει αλλά είμαι αδύναμος να κλείσω το λογαριασμό, θα αποτελούσε επιτέλους μια ευεργεσία.
Και αύριο να γινόταν εγώ πρόβλημα δε θα είχα. Η 5η Νοεμβρίου έρχεται. Να και κάτι καλό.

1 σχόλιο: