Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

το τσόφλι

blog,
τι είναι αυτό το πράγμα στους ανθρώπους με την εξωτερική τους εμφάνιση; Θέλω να πω, γιατί πρέπει να ντυνόμαστε και να φτιαχνόμαστε με τέτοιο τρόπο ώστε να αρέσουμε περισσότερο στους άλλους από όσο αρέσουμε στον εαυτό μας; Είχα αυτή την απορία παλιότερα, τότε που με ενδιέφερε η άποψη των άλλων για την εξωτερική μου εμφάνιση(τουλάχιστον). Ποιο το νόημα όμως να αρέσουμε στους άλλους τελικά όταν δεν είμαστε άνετοι; Προσωπικά έχω σταματήσει να ενδιαφέρομαι για τον αν το ντύσιμό μου θα αρέσει στους άλλους. Θεωρώ επομένως τους ανθρώπους που κρίνουν από την εξωτερική εμφάνιση αξιολύπητους. Απεναντίας, οι άνθρωποι με προσωπικό στυλ είναι υγιείς, ειδικά όταν αυτό το προσωπικό στυλ δεν υποτάσσεται στη μόδα, στη φίρμα, στη μαζοποίηση, και στον κομφορμισμό. Ο κομφορμισμός, συγκεκριμένα, είναι η υποταγή, κατά την άποψή μου, στις εκάστοτε συνθήκες ακόμα και αν αυτό καταπιέζει τα βαθύτερα πιστεύω μας και τις επιταγές της συνείδησής μας. Ο κομφορμισμός είναι ένα σύστημα από αλυσίδες που κρατά τους ανθρώπους χωρίς προσωπικό στυλ δεσμώτες σε μια ασφυκτική ομοιομορφία που τίποτα από διαφορετικότητα δε θυμίζει. Οι άνθρωποι χωρίς διαφορετικότητα (και αυτό δεν αφορά μόνο το στυλ της εξωτερικής εμφάνισης, αλλά και βαθύτερα επίπεδα της προσωπικότητας) είναι άνθρωποι τυποποιημένοι. Είναι εύκολο λοιπόν, κάποιος που έχει τη νοοτροπία του "κρίνω από την εξωτερική εμφάνιση" να αποκλείσει ή να αποδεχτεί κάποιον, χωρίς να έχει ιδέα για τον εσωτερικό κόσμο. Προτιμώ προσωπικά να έχω χεσμένη την κοινή γνώμη όσων αφορά την εξωτερική μου εμφάνιση και να αδιαφορώ τελείως για το αν το τσόφλι που έχω επιλέξει σύμφωνα με τα δικά μου θέλω αρέσει ή δεν αρέσει στους άλλους. Και αυτό σου προτείνω να κάνεις και εσύ για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο κάθε πρωί πριν πας στο σχολείο. Στο κάτω κάτω, από πότε οι άνθρωποι είναι τα ρούχα που φορούν;



με εκτίμηση
εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου